Secebis kata..

Assalamualaikum w.b.t..
Salam mesra buat pembaca-pembaca blog ini terutama kepada warga SMK Pendeta Za'ba, Seremban yang baru berkunjung ke blog panitia TK ini.
Terima kasih diucapkan kerana sudi meluangkan masa meninjau blog yang tak seberapa ini.
Saya selaku Ketua Panitia Teknologi Kejuruteraan berbesar hati untuk berkongsi apa sahaja cerita berkenaan dengan hal akademik
terutamanya di bawah Panitia Teknologi Kejuruteraan. Diharapkan anda dapat secebis ilmu dari blog ini..
Sekian, terima kasih.

Bahan T.K 2011

Trial SPM TK 2011

TRIAL SPM TK 2010

TRIAL SPM TK 2009

Huraian Sukatan Pelajaran Teknologi Kejuruteraan

Friday, October 7, 2011

Review 2008- Kelas Tambahan TK 5B

Inilah 3-4 kerat students Teknologi Kejuruteraan saya SPM batch 2008. Memandangkan cuma 3 -4 kerat je, so malas la nak buat kelas tambahan kat sekolah. Cikgu suka ubah suasana pembelajaran agar tidak berlalu bosan & jemu, so cikgu ajak la students TK ni buat kelas tambahan a.k.a free tuition kat Cafe di dataran Senawang. Sambil-sambil study cikgu belanja korang breakfast.. Nak ajak study kat rumah cikgu jauh sangat la plak sebab time dulu cikgu tinggal dalam SDAR, Sg. Gadut. Tapi memang best kalo ajar students sikit nih, tak pening kepala & senang nak fokus. Paling best sekali, dalam sejarah result SPM TK tak pernah ada yang dapat naikkan GPMP 100% dan dapat gred B dalam SPM. Tapi Sabri dah berjaya memecahkan rekod Panitia TK, SMKPZ. Hingga ke saat ini belum ada yang boleh capai B dalam TK sebab subjek ini memang susah nak skor.. Kira B tu paling EXCELLENT sangat la tu. Tahniah Sabri!! Sekaligus melonjakkan nama Panitia TK dalam Majlis Anugerah Kecemerlangan 2009 untuk anugerah Lompatan Saujana Panitia TK dan pelajar cemerlang TK.



Mus, Sabri, Nik - My TK's students


Mus & Sabri

5 comments:

  1. salam..semua dh brtmbah matang..msing2 dh ad hala tju msing2..hihi..=)

    ReplyDelete
  2. hopefully x-student TK yg lain x lupakan ckg yer..so, blog ni leh la kite brhubung smula stlh smuanya dh brjaya ke menara gading..gud luck u alls!!

    ReplyDelete
  3. insyaAllah..sy x lupe cg n cg2 yg len..hihi..serius kew cg tk ssh skunk??hehe..=)

    ReplyDelete
  4. hmm..dari dulu smpai skank mmg susah nk skor...ntah la..thn 2014 TK kompem akan dimansuhkan subjek ni di seluruh Malaysia...

    ReplyDelete
  5. amboi..smpai kne mnsuhkan subjek..kes berat nie..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...