Secebis kata..

Assalamualaikum w.b.t..
Salam mesra buat pembaca-pembaca blog ini terutama kepada warga SMK Pendeta Za'ba, Seremban yang baru berkunjung ke blog panitia TK ini.
Terima kasih diucapkan kerana sudi meluangkan masa meninjau blog yang tak seberapa ini.
Saya selaku Ketua Panitia Teknologi Kejuruteraan berbesar hati untuk berkongsi apa sahaja cerita berkenaan dengan hal akademik
terutamanya di bawah Panitia Teknologi Kejuruteraan. Diharapkan anda dapat secebis ilmu dari blog ini..
Sekian, terima kasih.

Bahan T.K 2011

Trial SPM TK 2011

TRIAL SPM TK 2010

TRIAL SPM TK 2009

Huraian Sukatan Pelajaran Teknologi Kejuruteraan

Sunday, October 14, 2012

Kelas Intensif Lonjakan Saujana Bersama Guru Jemputan

13 Oktober, 2012(Sabtu)  - Hari ini pelajar2 TK seramai 3 orang telah menghadiri kelas intensif lonjakan saujana bersama cikgu jemputan iaitu Puan Dyla Jamaluddin di rumah cikgu Leen. Terima kasih anak-anak murid cikgu yang sudi hadir iaitu Abdul Haziq, Mohd Haziq & Ariffin. Kelas intensif ini yang berlangsung pada pukul 3.30 petang hingga 5.30 petang menumpukan kepada topik khusus yang pelajar-pelajar lemah iaitu KAWALAN HIDRAULIK DAN PNEUMATIK. Sungguhpun hujan lebat pada hari ini, namun pelajar-pelajar ini sanggup redah jua untuk menimba ilmu dan hasilnya pelajar-pelajar ini sungguh bersemangat dan sungguh yakin untuk menjawab soalan-soalan berkaitan hidraulik & pneumatik dan mereka juga telah berjaya menerangkan semula apa yang telah dipelajari kepada kawan yang tidak hadir. Tahniah!!! Cikgu bangga dengan kamu kerana cepat faham dengan ilmu yang disampaikan oleh cikgu Dyla.. Terima kasih Pn. Dyla kerana sudi datang ke rumah Kak Leen & mengajar anak-anak murid kak leen sehingga mereka cukup faham tentang tajuk Hidraulik & Pneumatik. Hasil pembelajaran ini cikgu nampak anak-anak murid cikgu ni daripada ZERO (0) TO HERO! Lonjakan Saujana yang begitu membanggakan! Harapan cikgu agar result SPM nanti pun mestilah juga LONJAKAN SAUJANA juga yea... :)





2 comments:

  1. Nama: Syifa Agus
    Email: syifaagus1@gmail.com



    Suami saya dan saya harus mencari bantuan untuk membuka bisnis tetapi tidak dapat menemukan kreditor kredibel dengan suku bunga rendah di sini di negara saya sehingga kami memutuskan untuk mencoba Pinjaman online tetapi kami takut karena kami telah ditipu sebelumnya oleh beberapa kreditor online palsu tetapi Tuhan membimbing kita ke Kelompok Keuangan Kredit. Kami melihat posting dari mereka secara online jadi saya melamar dan mereka mengatakan kepada saya apa yang harus dilakukan, setelah menyelesaikan setiap tugas seperti yang mereka katakan, dua hari kemudian saya mendapat pinjaman mereka dan suami saya sangat senang bahkan ketika dia pertama kali menentang gagasan itu, sekarang kami memiliki bisnis kami sendiri, Credit Financial Group sangat luar biasa untuk melakukan bisnis dengan, memberi Anda saran keuangan, platform pembayaran pinjaman mereka sangat sederhana dan saya sangat senang saya menemukan mereka, Anda dapat menghubungi mereka melalui email [creditfinancialgroup01@gmail.com] dan jika Anda memiliki sesuatu atau pertanyaan, kirimkan saya email melalui [syifaagus1@gmail.com]


    Kontak
    Credit Financial Group
    creditfinancialgroup01@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...